понеделник, 30 ноември 2015 г.

Сезонни настроения: есен, 2015

Скоро снегът ще скърца под обувките, ще щипе по бузите и ще побелява върху косите. Дотогава... Глътка от последните есенни лъчи.



Есен, 2015










*                        *                       *

И тук предизвикателството "Сезонни настроения, 2015 г." приключи. :)
Надявам се споделянето му да е било приятно за всички ни.
Заръки не предричам. Но си пожелавам още по-голямо вдъхновение!

Настроенията от всички сезони: зима, пролет, лято, есен






18 коментара:

  1. Да се надяваме скоро да защипе бузките и да покрие с чиста бяла пелена околния пейзаж! Прелестни предколедни вълнения ти погжелавам, Гери!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм поръчала за Коледа, Игличе, тогава да побелее. :)
      Прегръщам те и ти желая безкрайно вдъхновение!

      Изтриване
  2. Чудесни снимки, Гери! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. I did not visit your blog for a while because I was very busy with some things in the house and then we went on vacation...Hope that everything is good and well with you. Hope that you and yours are healthy....Have a great day, my sweet Gary.

    ОтговорИзтриване
  4. Разкош, Гери! А този сняг направо вече не ми се чака:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Траянче! Ами... Да идва вече. :) Ама аз за Коледа го чакам. ;)
      Прегръдки!

      Изтриване
  5. Омайващи са сезоните през твоите очи. Прекрасна си! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, те са си такива... Аз просто миг съм запечатала. :)
      Усмивки от мен!

      Изтриване
  6. Щастливи празници с много настроение и усмивки,Слънце!Сигурна съм,че вдъхновението ти ще е в своя апогей!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Росинка, много те прегръщам! Вълшебни да са всичките ти дни! :)

      Изтриване
  7. Гери, аз малко късно идвам, но пък ти пожелавам от все сърце още повече вдъхновение и една вълшебна Коледа :)
    Прегръдки :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Светле, никога не е късно. :)
      Благодаря ти, вълшебни празници и на теб!
      Прегръдки! :)

      Изтриване
  8. Гери, ама много пък беше красива тази есен...и дълга...ще видим как ще е със зимата. Снимките ти са много хубави! Хубаво утре!

    ОтговорИзтриване
  9. Хванала си три уникални мига от есента!! Много красиви и говорещи снимки!! <3
    Целувкииии

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От моето си вкъщи. ;) Много ти благодаря, Тикиии! Имаш най-топлите ми прегръдки!

      Изтриване