понеделник, 7 септември 2015 г.

По мой си начин

По мой си начин аз живея - дишам, скачам и летя, по улиците тихичко си пея, безмълвно даже си крещя. Разпитвам се безмилостно ревниво, а Отговорът чака си смутен. И питам ли го "Кой ще пита?", безмълвно той се взира в мен. Обмисля, сетне се оплита, в симфония от букви... съвършен.

С колко запетаи?


*                   *                   * 


С предвестие...



Какаов мус с авокадо





Необходими продукти:
- 1 добре узряло авокадо;
 - 1 банан;
- 1 малка жълта ябълка;
- 3 с. л. какао;
- 3-4 с. л. мед (или на вкус).

Авокадото, бананът и ябълката се почистват и нарязват на едри кубчета. Прибавят се какаото и медът. Всичко се пасира до гладък крем.
Готовият мус може да се консумира веднага или да се охлади и тогава да се сервира.

*От посочените продукти се получава 400 мл мус.




 

Много деликатен и много нежен мус!



И именно с него искам да ви почерпя! Защото невинаги дадена препоръка означава лишение. Напротив - би могла да е изключително приятна! И тази рецепта го доказва. :) Рецепта за вкусно здраве! Рецепта, която някой някога е измислил - със сигурност не съм аз, но в моя вариант включва изброеното по-горе и изглежда по този начин. :)
Без претенции за оригиналност, без сложни условия, без каквито и да е предразсъдъци и чужди влияния... А само с едно - с красотата на семплите неща!

Почерпете се и да ви е сладко!
Защото днес, на 7 септември, "Мус от краски и мечти..." става на 3 годинки и се закичва с 200-та си публикация.
Да ви е сладко и леко на душата!

 



50 коментара:

  1. Сладко се почерпих, Гери!
    Честит празник!
    Пожелавам ти нестихващо вдъхновение и достатъчно време, за да споделяш с нас твоите прекрасни вкусотии!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иле, много, много ти благодаря! :) Радвам се, че си част от моето местенце!
      Поздрави и хубава вечер ти желая. :)

      Изтриване
  2. Честит празник, Гери :) винаги прави нещата по твой си начин :)
    мусчето е много мой тип и веднага си грабвам чашка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зори, благодаря! :)
      Почерпи се и дано да ти е сладко! На мен ми хареса и то много. Убеждавам се за пореден път, че можем да си помогнем и чрез вкусна храна. А тя може да е хем вкусна, хем здравословна. :)
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Пази индивидуалността си много ревниво ,за да изживееш живота си пълноценно,Гери!Бъди здрава,а за почерпката моята искрена благодарност за вкусотията:)!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка, надявам се! :) Почерпи се и дано да ти хареса. :)
      Прегръдки!

      Изтриване
  4. Да ти е честит празника, Гери! Пожелавам ти много вдъхновение за все такива прекрасни рецепти!
    И за 1200 публикация пак да ни почерпиш. ;-)

    ОтговорИзтриване
  5. ех че сладък рожден ден :)
    Пожелавам ти още много по 200 и с любов списвани в блога, Гери! Почерпих се сладко, сладко с това апетитно кремче! Поздрави и стягай багажа за планината в почивните дни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пепи, благодаря! Подкрепата ти е много важна за мен, нали знаеш какво вдъхновение си ми! :)
      Благадаря ти за всичко, прегръдки от мен!

      Изтриване
  6. Охо, само като прочетох ,,авокадо'' и мислих да се откажа от муса (не обичам авокадо):), но Гери,... жертвам се и се почерпвам за празника ти :))
    Много вдъхновение и радости да ти носи всяка една публикация!
    Честит празник, мило момиче! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хриси, и аз му се мръщех в началото, но вече имам толкова любими комбинации с авокадо. Този мус е една от тях - много лек и много вкусен. Дори бих казала, че няма и да разбереш за авокадото вътре. ;)
      Благодаря ти, хубав ден ти желая!

      Изтриване
  7. Честит празник, Гери! Продължавай все така да ни радваш с вкусни икрасиви рецепти.
    Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  8. 3 години забъркваш своя мус, Гери, и много тематично отбелязваш блогогодишнината си. Браво!
    Черпя се с удоволствие и ти пожелавам нестихващо вдъхновение, желание и много късмет, за да продължаваш само напред. :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Светле, не съм забравила подканата ти да направя някога и аз мус. :) Е, поставено е началото. Предстои развитие... Пък ще дойде редът и на много шоколадовият и маслен мус. ;) Засега... Трябва да подсилвам тялото с някои по-полезни неща. :)
      Много ти благодаря за хубавите пожелания, да ти се връщат многократно!
      Прегръдки и от мен! :)

      Изтриване
    2. Мислех да напиша, че си изпълнила моето напомняне да има и мус в блога (но впоследствие, докато пишеш се отказах :), но ти не си забравила, което много ме радва). А мусове има най-различни, може да ни изнанадаш с други полезни и вкусни варианти. :)

      Изтриване
    3. Да не се отказваш друг път и да казваш каквото ти е на сърце. ;) Не съм забравила, разбира се! :)
      И определено доказах, че има най-различни мусове - включително и с граматическа грешка. Поправям предишния си коментар на "... много шоколадовия и маслен мус".
      Поздрави, Светле! :)

      Изтриване
  9. Честит Блогден ден, Гери! :) Пожелавам ти поне още 30 години да ни радваш и вълнуваш с думите ти и сътворените от теб вкусотии! Тази не отстъпва по нищо, тъй като е наистина е много полезен и вкусен крем, който всеки може да направи..и е добре да го направи! Прегръдки, и усмивки за теб и шепа пъстри конфети за празника!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Люси... Няма ли да ви омръзне бърборенето ми... :)
      Много ти благодаря! А мусът наистина заслужава да се опита, радвам се, че ти допада.
      Прегръдки и от мееен! :)

      Изтриване
  10. Честита блогогодинка, Гери! Още много прекрасни публикации и снимки! Мусът е разкошен!

    ОтговорИзтриване
  11. Гери,
    честит празник за блога ти.Още много публикации и много по 3 годинки да направиш.Важното е да не губим желание, а винаги можем да почерпим вдъхновение от нов продукт или интересна рецепта.А мусът е чудесен, много здравословен и вкусен.Вярно е, авокадото няма някакъв особен, запомнящ се вкус.Но когато се приготви в подходяща комбинация е много вкусно.С удоволствие даже два муса ще хапна Гери .
    Поздрави и весел празник !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, а аз с още по-голямо удоволствие ще те почерпя, да ти е сладко! :)
      Благодаря ти много, всичко най-добро и на теб. :)
      Поздрави!

      Изтриване
  12. Честито, Гери! Прекрасно си замислила, забъркала и сервирала този мус!
    Мус от вдъхновение, емоция, индивидуалност и ... усмивки! Продължавай да бъдеш себе си!
    Успех, Гери! И прегръдка

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Албенче, много ти благодаря, да ти се връщат хубавите пожелания! :)
      Прегръдки и от мен!

      П.П. А ти къде се загуби... Сега ще надникна в местенцето ти!

      Изтриване
  13. На патеричка, Гери - честити рожден ден на прекрасния ти блог! Пожелавам ви да растете заедно и да продължавате да радвате окото и душата дълги, дълги години.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еее, Вики, какви думи само, благодаря! Прегръдки най-сърдечни от мен. :)

      Изтриване
  14. Един от любимите ми блогове -
    Честита ти трета блогова годинка, Гери!
    Сърдечни поздравления и комплименти
    с пожелания за още вдъхновение, свежи нови идеи и чудесни публикации ...
    Много усмивки и успех във всяко твое начинание.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дианка, как ми стопли сърцето, ако знаеш! Безкрайно, безкрайно ти благодаря за милите думи! Нека ти се връщат хубавите пожелания - изпълвай и ти местенцето си с вдъхновение, едно от най-вдъхновяващите за мен! :)
      Прегръдки най-сърдечни! :)

      Изтриване
  15. Ей как си ги заковала точно 3 години и 200 публикации! Честита да ти е блогогодинката и още много време да споделяш прекрасния си свят! Мусът си го снимала много нежно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лу, не знам... :)
      Много ти благодаря! А светът ми е такъв и благодарение на вас, вие го изпъстряте с огромно желание, всички вие!
      Поздрави!

      Изтриване
  16. Честита ти годишнина, Гери! Бъди здрава и продължаваш да разказваш и вписваш приказки в това нежно местенце! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Игличе, дано има кой да ги слуша тези мои приказливи приказки... :)
      Много те прегръщам!

      Изтриване
  17. И какво остана от всичките ни препоръки да не се лишаваш?;)
    Има време за всичко, герчо. А този мус откога го планирам, не е истина. Прегръд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мартичка, то едното не пречи на другото. :) А в случая "едното" ми е почти наложително. Нали знаеш, че някои продукти трябва доста да засиля, за да съм добре и да мога да хапвам и "другото". ;) Та така...
      И не го мисли повече този мус защото и аз много го мислих, пък накрая ми хареса! А гледам хората и сладолед правят, като го замразят. :)
      Прегръдки и от мен с молба да надвиеш времето с усмивка (не искам дъжд...). :)

      Изтриване
  18. Ей, какво му мислите на този мус,:) става за нула време, и свършва за нула време... Харесва мии, че си добавила ябълка.
    Честита годишнина, Гери! Имаш прекрасен блог и винаги разказваш красиво! Прегръдки, Усмивке!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали? И аз така мисля - само облизване заслужава този мус. ;)
      А идеята за ябълката... Бях чела, че някои разреждат муса, като добавят течност, дори вода, та реших, че трябва да опитам с ябълка (достатъчно сочна е). Е, чудесен се получи!
      Благодаря ти, мила Бети, честта е моя! Прегръдки най-слънчеви и усмихнати изпращам. :)

      Изтриване
  19. This mousse looks, and I am sure, taste very good plus it is very healthy. Enjoy it. Have a great weekend my friend.Hugs and kisses.

    ОтговорИзтриване
  20. Значи са изминали три прекрасни години, в които си споделяла своите чувства, думи и невероятни вкусотии! Била си приятна компания, подкрепа и усмивка за една голяма част от блогърите!
    Вече съм споделяла с теб, колко си ми ценна и сладка, затова от сърце ти желая нестихващо желание за търсене на новото, смелост и увереност и дано лъчезарно отношение да съпровожда живота ти (такова, каквото имаш сама ти към света :)
    Прегръдки от мен мила моя!
    Много нежно и красиво си го поднесла това бижу :)
    От кремчето се почерпих, малко ми беше една бебешка порция, но другия път повече ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таничка... Какво да кажа??? Огромно благодаря! Да ти се връщат всички хубави думи, които си ми казала!
      А кремчето... Порцията е само за снимката. За хапване - с лъжица и на кой колкото му е вкусно. :)
      Много те прегръщам!

      Изтриване
  21. Ехееее ... пропуснала съм :( ама по тези дни изобщо не ми беше до интернет Гери :)

    Но пък когато имам време винаги надничам в прекрасното ти блогче. Обичам да те чета и разглеждам, та дори чета и всички коментари :)
    Така ... а сега ти пожелавам здраве и нестихващо вдъхновение за вкусни рецепти и красиви снимки!
    Малко по закъсняла, но пък от сърце :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нищо не си пропуснала, Дани, нали съм си тук. :) И за такъв мил човек като теб винаги има място, ама винаги! Сърдечно ти благодаря! А на теб - неспирно вдъхновение с малкото Лъвче. :) Прегръдки и от слънчева България!

      Изтриване
  22. честити три годинки, Гери :) пожелавам ти да си все така вдъхновена и емоционална :)

    ОтговорИзтриване
  23. Ех, значи... Три пъти се опитвах да публикувам коментар от телефона, е, не става и не става. Друго си е да си седна на лаптопа и да уважа тази красота! И аз съм правила, но без банан и ябълка. Сигурно става още по-ароматен.
    Успешна седмица, Гери! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зори, както ти е вкусно, на нас така ни хареса и беше лекичък като цяло мусът. :)
      Поздрави и на теб!

      Изтриване
  24. Дъха ми спря с тези снимки!!! Толкова красиво и изискано, Усмиш!!! <3
    Честит ти Рожден Ден на местенцето! Безкрайно много твои си топли и вкусни моменти тук желая!
    Прегръдкааа :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еее, има от кого да се уча, затова. :)
      Много ти благодаря, Тики, много ви прегръщам и аз! :)

      Изтриване