събота, 4 април 2015 г.

Сезонни настроения: зима, 2015

Бърборя доста. Може би за сметка на смисъла, нямам идея. Дори си спомням молбата на майка ми поне за малко да замълча. А аз, като едно искрено вярващо в себе си дете, отговарях, че "бог ми е дал уста, за да говоря". Красноречиво, нали? Не смея и да мисля за скромност. ;)
Но ако приемем, че поне малко съм надраснала детската си гордост, то би следвало да съм я опитомила като тази на възрастните. Преходен етап... Сега?
Сега е още по-голям хаос. Толкова, че понякога говоренето преминава в рязко мълчание.
Точно така ми се иска да продължа. С "мълчание", което самичко да говори за себе си. През разказа на четирите сезона. Изцяло субективно, може би лаконично, но пък искрено.



Зима, 2015 

 








*                   *                    *

Или с други думи - отново се предизвиквам.
Този път на тема "Сезонни настроения". ッ



26 коментара:

  1. Красиви зимни кадри, Гери! Но определено не искам да ги виждам скоро... :) Очаквам красивите багри на пролетта през твоя обектив и ти пожелавам прекрасно настроение в унисон с този сезон. :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Светле, аз въобще не искам и да мисля за зима, стига толкова... Очаквам с широко отворена душа пролетта. :)
      Благодаря ти много за подкрепата, дано успея да си продължа проекта. :)
      Прегръдки и светли празници!

      Изтриване
  2. Успехът е за силните,така че ще успееш:)!В никакъв случай не бих казала ,че смисълът в думите ти бяга.....аргументи и изводи са налице:)!
    Чудесни зимни моменти си запечатала,Гери!Прекрасен Лазаровден и пъстра Цветница!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Миленче, винаги ще намериш как да ме зарадваш, сърдечно ти благодаря!
      Светли празници, прегръдки от мен. :)

      Изтриване
  3. Гери, прекрасни снимки, но и аз като Светлето, вече искам от красотата на пролетта. Нямам търпение да видя как си я условила в края на този месец. И все пак - зимните кадри спират дъха! Е, понякога наистина можем да се насладим на тишината! Но за мен е винаги по-приятно да говориш :) Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Люска, аз повече от всичко искам пролет! Пък дано дойде, че да я наснимам до лятото... ;)
      А за другото - ами да живее тогава бърборенето, "за" съм. :)
      Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  4. We had enough of winter this year, I still have bit of snow in my front yard so I weould love to see spring soon. Pictures are beautiful.
    Happy Easter!!! Hugs and kisses:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Zoki, your are so right! I am waiting for the spring, too,!
      Hugs and kisses. :)
      And Happy Easter to you!

      Изтриване
  5. Прекрасни и въздействащи, аз мога да ги гледам и лятото! Говори и то много, който може да говори, нека не мълчи! Прегръдка, мило приятелче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Павлинка... Да знаеш, че ми даде криле в ей този момент! Много те прегръщам и аз, другарче!

      Изтриване
  6. Гери, много красиви зимни снимки, но хайде да вземем да я приключваме тази зима, какво ще кажеш? :)
    За другия път само слънце, цъфнали цветя и зелени храстчета :)
    Усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Казвам "хайде"! :) Но пък се замислям и друго. Така, с напомняме за зимата, ще оценим още повече чаканата пролет. ;) Хех, ама не млъквам, а, Ели... Много усмивки и от мен! :)

      Изтриване
  7. Обичам красотата на зимата и твоите снимки са страхотни.
    Обичам твоя блог и умението ти да говориш.
    Честита Цветница, Гери, светли и благословени празници!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дианка, и аз обичам усмивката, която ми носи подкрепата ти, сърдечно благодаря! :)
      Светли празници и на теб!

      Изтриване
  8. ⋰˚هჱܓ Passei para uma visita. Lindas imagens de inverno... a segunda foto é super linda!!!
    Mas, seja bem-vinda a primavera!
    FELIZ PÁSCOA!!!
    ┏╮/╱
    ╰ჱ ╮
    ╱/╰┛

    ОтговорИзтриване
  9. Всеки сезон е красив по своему. Ти си уловила красотата на зимата!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили, много ти благодаря!
      Хубава вечер ти желая. :)

      Изтриване
  10. Гери,много красиви зимни снимки!Всеки сезон си има своята красота,но вече наистина ми се иска да е по-топло и цветно.Очаквам пролетното ти настроение в кадри ;) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Деси, а питаш ли ме мен, аз съм си пролетно дете, а слънце не мога и да видя... Много се надявам до няколко дни да имаме пролет и да посрещнем един истински топъл Великден!
      Прегръдки! :)

      Изтриване
  11. Говори ми, говори..., само ако знаеш как обичам да ми говориш точно ти :)
    Аз имам едно приказвалце вкъщи, което ми се налага понякога да помоля да помълчи за малко, за да мога да чуя собствените си мисли :)
    Прелестни кадри, ледено красиво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Явно майките са така, Танче. ;)
      А за другото... Благодаря ти!
      Прегръдки с пожелания за слънчеви дни от мееен!

      Изтриване
  12. Христос Воскресе!!!
    Бъди благословена,Гери!
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мими, сърдечно благодаря!
      Воистина Воскресе, здраве и благоденствие на цялото ти семейство!
      Прегръдки и от мен. :)

      Изтриване