петък, 16 август 2013 г.

Сладка раздумка


Нещо подобно се получи с това предизвикателство, ширещо се през последните седмици из блоговете. И да споделя - изключително приятно ми е да прочета  написаното от всекиго, защото отговорите на толкова различни въпроси открехват нови врати, опознавам още повече конкретния човек и някак усещането е още по-приятно. Някого, когото следиш постоянно, четеш с интерес публикуваното от него, а изведнъж той решава и да те допусне по-близко до себе си. Всеки го нарече по собствен начин. Но както и да го окачествим, определено е една приятна възможност да опознаеш виртуалните си познати, които невинаги имаш възможност да срещнеш и на живо. :)
 
Ето така аз възприех случващото се с тези въпроси-отговори. И със сигурност беше удоволствие да си побъбря с всички ви, мили дами. Но преди да приключим, обещала съм на още три дружки, затова бързам да си изпълня обещанието. Макар и с малко закъснение - моля за извинение...



За да бъда безпристрастна, ще отговарям по азбучен ред - първо на въпросите на Алекс, после на Люси и после на Роси.



В приказките от шоколад... 

 

1.Защо създадохте блога си?
1.Защо създадохте блога си?
2.Какво ви вдъхновява?
3. Първото ястие, което приготвихте сами е...
4.Червено, бяло или розе?
5. Коя е вашата щастлива песен?
6. Ако бяхте храна, щяхте да сте....
7. Считате за свой недостатък.....
8. Какво ви разсмива?
9. Какво ви прави добро впечатление при ново запознанство?
10.Вярвате че......
- See more at: http://lussisworldofartcraft.blogspot.co.uk/2013/07/blog-post.html#sthash.ZpPPGAw2.dpuf
1.Защо създадохте блога си?
2.Какво ви вдъхновява?
3. Първото ястие, което приготвихте сами е...
4.Червено, бяло или розе?
5. Коя е вашата щастлива песен?
6. Ако бяхте храна, щяхте да сте....
7. Считате за свой недостатък.....
8. Какво ви разсмива?
9. Какво ви прави добро впечатление при ново запознанство?
10.Вярвате че......
- See more at: http://lussisworldofartcraft.blogspot.co.uk/2013/07/blog-post.html#sthash.ZpPPGAw2.dpuf
1. Как и защо започнахте да готвите?
Започнах да готвя, защото много ми харесваше, нещо ме привличаше в това занимание. Има и друго. Когато бях малка, баба ми ме оставяше сама вкъщи, а тя отиваше на работа. Тогава аз започвах да се ровя из готварските й книги и смело бърках разни "вкусотии", които често отиваха на боклука. ;) Но пък човек се учи с времето, само желание трябва. 

2. Какво ви вдъхновява?
Вдъхновяват ме много неща - от онези, малките и баналните, но истинските. И ако трябва да съм честна, спокойствието - то е основен двигател, за да се разгърне изцяло вдъхновението ми.

3. Обичате ли да експериментирате в кухнята?
Определено! Много рядко изпълнявам всичко дословно, но пък и рядко действам изцяло според моите преценки. Май е нещо средно - хем имам рецепта, хем влагам от себе си. 

4. Сирена или месни продукти?
Не знам... Може би сирена.

5. Има ли нещо, което се притеснявате да приготвите? Какво е?
Конкретно ястие - не за момента. Но пък нямам много опит с готвенето на месо. Предполагам се дължи на влечението ми към десертите и тестените изделия. Но се надявам времето да помогне за всичко, което ми липсва. 



6. Ако бяхте храна, щяхте да сте...
Определено се замислих тук. Помолих половинката за жокер - той каза "шоколадова торта с киви" - нямам идея защо... 

7. Имате ли други хобита, освен готвенето?
Имам, да, и са доста. Някои от тях съм изброила в представянето "Всичко за мен".

8. Какво бихте предпочели - книга или филм?
Много зависи от настроението ми. И двете подлежат на него... Със сигурност обаче не съм от хората, които постоянно гледат филми или не могат без книга.

9. Най-красиво място, на което сте стъпвали, е...
Ако трябва да съм искрена и да споделя първото нещо, което изникна в ума ми, то ще е "душата на моята половинка".

10. Какво ви кара да се усмихвате?
Това, което споменах и по-горе. Това, което ме усмихва, всъщност ме вдъхновява да се боря, да продължавам, да преоткривам. :)


В света на Люси... 

 

1. Защо създадохте блога си?
В предишните отговори споменах за това.
Защо създадохте блога сиЗащ
Защо създадохте блога си
Защо създадохте блога си?
Защо създадохте блога си?

2. Какво ви вдъхновява?
Малко по-нагоре споделих и това.

3. Първото ястие, което приготвихте сами, е...
Хм... Не съм сигурна дали е точно първото, но помня, че на 10-годишна възраст изпекох първите си домашни блатове и направих с тях сметанова торта. Отгоре реших да украся с карамел - не беше най-добрата украса, но пък помня, че беше вкусна торта.

4. Червено, бяло или розе?
Не пия алкохол, така че и виното не мога да оценя напълно. Затова ще кажа, че отново зависи - и от случая, и от настроението. Но не повече от няколко малки глътки.

5. Коя е вашата щастлива песен?
Май нямам такава, но определено ми носят настроение диско парчетата от едно време. напомнят ми за това, когато с братовчедките ми бяхме много малки и танцувахме на тях, по детски...
























6. Ако бяхте храна, щяхте да сте...
По-нагоре се опитах да отговоря на този въпрос.

7. Считате за свой недостатък...
Липсата на търпение в някои моменти. Но се уча!

8. Какво ви разсмива?
По-горе казах какво ме усмихва. Тук ще кажа какво ме разсмива, както го разбирам аз - заблуден човек, който се мисли за някакъв, какъвто всъщност не е. Давам пример - вчера един мъж се опитваше да танцува на улицата на песни на Майкъл Джаксън - определено не можеше, но така си вярваше, с такова самочувствие беше... Определено ме разсмя.

9. Какво ви прави добро впечатление при ново запознанство?
Погледът на човека и самото ръкостискане. Винаги съм уважавала здравото ръкостискане, не само при запознанство.

10. Вярвате, че...
Всяко нещо си има причина и се случва за наше добро.

 

В магията на кулинарния еликсир... 

 

1. Какъв кулинар сте - педантичен ,подреден и последователен или когато готвите настава лек хаос,който разчиствате в последствие?А може да има и трети вариант,споделете!
По принцип съм страшно подреден човек, който често изпада в педантичност, но с готвенето май е по-различно. Имам чувството, че след това ме чакат всички чинии, купи, чаши и т.н., за да ги измия за следващия подвиг...  ;)

2. Планирате ли предварително какво ще сготвите или действате според момента,настроението,наличностите?
Зависи от случая. По принцип обичам да планирам, но когато стомахът алармира, а времето притиска, тогава се мисли на момента. 

3. Какво питие харесвате?
Сладичко... Обичам да ми е вкусно всичко, което консумирам.  

4. С какво най-много обичате да си поглезите небцето,кое ви е много любимо ? 
Тези дни обяснявах на един от съквартирантите ни (наполовина индиец, наполовина французин), че в България наричаме с "добро прасенце" хората, които си хапват всичко, та в това число и аз, всичко ми е приятно. Особено ако някой друг ми го е приготвил и ми го поднесе с желание, тогава и късче хляб със сол ще е най-вкусното ястие.

5. Всички в дома ви ли харесвате еднакви неща или имате разногласия?Съобразявате ли се с тях и лишавате ли се от нещо само защото останалите не го обичат?
Мисля, че отговорът е ясен тук... Имам си доста капризен господин и определено се съобразяваме с предпочитанията му. За всекиго трябва да има все пак. :)


6. Ограничавате ли се в избора на продукти или рецепта от здравословна гледна точка?
Опитвам се и ми харесва тази идея, но не съм вманиачена. По-скоро се съобразявам с какво се храня, но не съм върл фен на био продукти и т.н.

7. До колко сте фенове на еко и био  кулинарията?Има ли нещо,което преди сте приготвяли и обичали,но вече сте променили предпочитанията и възгледите си и не го консумирате?
Мисля, че отговорът на предишния въпрос е валиден и за тук. 

8. Кой продукт или няколко изобщо не присъстват в кошницата ви?
Изобщо... Не знам. Не съм човек на крайностите, май няма нещо, което да отхвърлям напълно относно яденето. Но пък за едно се сещам - не съм опитвала и нямам желание да опитам известния английски black pudding, който се приготвя от кръв...

9. Коя е рецептата,която постоянно отлагате?
Много са, но не защото ми липсва желание. Просто обстоятелства... Но пък все някога я приготвям, аз грижливо си пазя набелязаното. 


10. Следите ли често кулинарните блогове,пишете ли коментари или просто разглеждате?
Следя любимите си кулинарни блогове и винаги щом мога, изказвам мнението си за съответната публикация. То си е своеобразен разговор с човека отсреща. Релаксирам по този начин. Блоговете определено ме зареждат с положителна енергия, толкова вдъхновение откривам в тях.


 
Няма да задавам въпроси, защото вече го направих веднъж, а повечето блогъри междувременно се включиха. Благодаря на всички, които ни допуснаха по-близко до себе си! Благодаря и за поканите, момичета, искрено се радвам, че станах част от тази сладка раздумка!

Росинце, Алекс, Люси, благодаря ви за вниманието, много ме зарадвахте! А на всички ви желая прекрасни почивни дни, с много усмивки и в компанията на любимите хора! :)))




Ако бяхте храна, щяхте да сте....
1.Защо създадохте блога си?
2.Какво ви вдъхновява?
3. Първото ястие, което приготвихте сами е...
4.Червено, бяло или розе?
5. Коя е вашата щастлива песен?
6. Ако бяхте храна, щяхте да сте....
7. Считате за свой недостатък.....
8. Какво ви разсмива?
9. Какво ви прави добро впечатление при ново запознанство?
10.Вярвате че......
- See more at: http://lussisworldofartcraft.blogspot.co.uk/2013/07/blog-post.html#sthash.ZpPPGAw2.dpuf
1.Защо създадохте блога си?
2.Какво ви вдъхновява?
3. Първото ястие, което приготвихте сами е...
4.Червено, бяло или розе?
5. Коя е вашата щастлива песен?
6. Ако бяхте храна, щяхте да сте....
7. Считате за свой недостатък.....
8. Какво ви разсмива?
9. Какво ви прави добро впечатление при ново запознанство?
10.Вярвате че......
- See more at: http://lussisworldofartcraft.blogspot.co.uk/2013/07/blog-post.html#sthash.ZpPPGAw2.dpuf
1.Защо създадохте блога си?
2.Какво ви вдъхновява?
3. Първото ястие, което приготвихте сами е...
4.Червено, бяло или розе?
5. Коя е вашата щастлива песен?
6. Ако бяхте храна, щяхте да сте....
7. Считате за свой недостатък.....
8. Какво ви разсмива?
9. Какво ви прави добро впечатление при ново запознанство?
10.Вярвате че......
- See more at: http://lussisworldofartcraft.blogspot.co.uk/2013/07/blog-post.html#sthash.ZpPPGAw2.dpuf

26 коментара:

  1. Прекрасно си го написала, особено началото много ми хареса! Откровено-практична, така си те описах и да ти си от моите хора! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Поли, а аз как се радвам да те видя отново тук. :)
      Значи сме една партия, нека е така! :)
      Сърдечни поздрави, изпращам ти и аз приятелска прегръдка. :)))

      Изтриване
  2. Интересно...
    как във всеки отговор сякаш откривам част от себе си,върнах се назад в детските години ....
    прегръдки и прекрасен уикенд

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, Мими, изпращам ти много усмивки и ти желая прекрасни почивни дни! :)

      Изтриване
  3. Колко хубаво си го описала! Много ми беше интересно и приятно да прочета отговорите ти и да науча още нещичко за теб! Сега ще ми е още по-хубаво, като чета постовете ти, защото знам какъв готин човек ги пише. :) Много ме усмихна, благодаря ти!
    Сърдечни поздрави и прекрасен английски уикенд ти пожелавам! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Алекс, а ти да видиш как ме усмихваш сега... Много благодаря за милите думи и за поканата, беше ми много приятно, бъди сигурна! И най-хубаво ще бъде, ако все пак един ден се запозная с всички ви на живо, толкова много искам...
      Изпращам ти много слънчеви усмивки напук на лошото английско време! :))

      Изтриване
  4. И аз открих сходни нещица, но най-много ми хареса отговора ти за най-хубавото място, на което си стъпила. ;)
    Поздравявам те за искрените отговори и ще ми е драго да се видим и на живо някой ден, Гери! :)
    Прекрасна нова седмица! ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Беше първото нещо, което ми хрумна и със сигурност е вярно, Светле. :)
      И на мен ми се иска. Хайде да вземем да измислим нещо за есента, какво ще кажеш. Независимо разстоянията, ще изберем някаква средна точка за всички. Очаквам да се включиш.
      Сърдечни поздрави! :)

      Изтриване
  5. Ах, ти сладка Гери! Това с тортата ме развесели:). Приятно ми беше да науча повече и за теб, толкова ми харесва това предизвикателство, радвам се, че се включи! Снимките са прелестни! Прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, благодаря! А ти винаги си толкова мила...
      Прекрасна да е и твоята седмица! Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  6. Прекрасна си, "шоколадова тортичке с киви" -
    вдъхновена, креативна и любознателна...
    беше много приятно да чета и да науча повече неща за теб.
    Благодаря за удоволствието,
    с пожелания за още идеи, творчески и кулинарни успехи, много усмивки и щастие, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Диди, благодаря сърдечно! И ако позволиш - дали ти би се включила в това предизвикателство, като отговориш на въпросите, които аз зададох в по-предишна публикация? Ще ми бъде изключително интересно и приятно, да знаеш! Казах, че няма да задавам, но се изкушавам много...
      Сърдечни поздрави! :)

      Изтриване
  7. Гери, още една доза запознанство, за което ти благодаря. Прекрасна си, и искрено се радвам, че те познавам, макар и виртуално. Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Таничка, същото мога да кажа и аз за теб! И хайде, пожелавам си един ден "виртуално" да стане "реално".
      Поздрави и много усмивки ти изпращам! :)

      Изтриване
  8. Гери, беше ми интересно да прочета отговорите ти. Интересна торта- шоколадова с киви :)
    Прекрасни снимки, макар и облачни.

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна си,Гери! Мила и нежна душа! Радвам се, че те познавам виртуално, надявам се да успея и реално да те опозная. В някои отношенения ми напомняш за мен самата. Усмивки и поздрави на Лондон! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, другарче, сърдечно благодаря за милите думи, наистина! И изключително много ще се радвам, ако наистина се отдаде възможност за реално познанство. Ще очаквам. :)
      Сърдечни поздрави и на теб!

      П.П. Предадено на Лондон. :)

      Изтриване
  10. Още няколко щриха към усмихнатия профил на Гери :) :) Мноооооого ми беше приятно да приседна на едно столче до теб и да "послушам" малко за теб :) Много ми харесваш, Гери! :)
    Лека седмица с усмивка и добри пожелания от мен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тики, благодаря ти, вдъхновителке! И дано някой ден поседнем на столчета и реално. Сърдечни поздрави, Тикиии! :)))

      Изтриване
  11. Торта си, край :) пък и шоколадова.
    Беше ми приятно да науча повече за теб, Гери :)
    Пожелавам ти да съхраниш в себе си позитивността , която носиш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, Пепи, усмихна ме, да знаеш. :)
      И на мен ми беше много приятно да науча повече за теб. Благодаря за милите думи! И ти съхрани себе си така, както досега. Сърдечни поздрави! :)))

      Изтриване
  12. Гери,
    ако продължавам да приказваш, ще продължавам да те слушам- някак внасяш спокойствие в невротичната ми натура;) Беше ми особено приятно да разбера що за торта си;)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марте, да знаеш, че е взаимно! А аз си умирам за снимките ти - те ми носят страхотно спокойствие и вдъхновение. А чувството ти за хумор - то просто ме изкарва от всяка "дупка". Има и друго - не знам защо, но страшно много ми приличаш на една преподавателка, която уважавам много (е говоря за външен вид само)! :) И ще се радвам много, ако един ден заедно се разходим на съботното ти място. Сещаш се, нали? :)
      Сърдечни поздрави и хубава вечер и на теб! :)

      Изтриване
  13. Гери,благодаря ти,че ни разходи не само из улиците на Лондон,но и в твоите споделености!
    Винаги има нещо интересно,което да добавя към образа ти!
    Този кейк не подозирах,че съществува,звучи ужасно.
    Пожелавам прекрасен край на лятото и скорошно завръщане!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Росинце, аз ти благодаря за поканата, беше ми много драго! А кейкът всъщност е солено ястие, не знам защо техните пудинги не са кремчетата, които ние познаваме. Но и на мен ми звучи ужасно и не бих опитала - казват, че било вкусно...
      Благодаря ти за милите думи! Прекрасно лято и на теб! ;)

      Изтриване